Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Kánikula

    2008.07.08. 06:14 - annmary

    Szuper jó ez a nyaralás! A fiúk imádják az állatokat. etetik, itatják a csirkéket, pulykákat, macskát, kutyát. Egész nap ellennének az udvaron, ha nem lenne ez az őrült meleg. Délelőtt 10-11 körül beterelem őket a házba, és 16 óráig nem lehet kimenni. Ha szerencsém van, akkor ebéd után mindketten alszanak egy jó nagyot, de ritkán van szerencsém! Viszont az is jó, hogy ha nem alszik a nagyobbik, akkor tudunk egy kicsit beszélgetni, rajzolgatni, gyurmázni kettesben, illetve most a mamival együtt hármasban. Egy három éves gyereket már érdekel a rajzolás, színezés, ollózás, de ha van egy kistestvére, akkor ritkán tudja nyugodtan űzni ezeket a tevékenységeket.

    Ha felébred a pici, akkor kezdődhet a közös játék. Imádom nézni, amikor együtt hancúroznak még egy kicsit az ágyban. Aztán előkerül a buborékfújó. Régebben kinti játéknak számított, de most az időjárásra tekintetve bent is előveszem. Ámulva-bámulva figyelik a gyönyörű buborékokat, és nevetve, ugra-bugrálva próbálják elkapni őket. Délután 4 és 5 között már nem bírok velük. Irány az udvar! Innentől kezdve szinte semmi dolgom. A gyerekek önállóvá válnak, jönnek-mennek, tesznek-vesznek. Nagyon jó a mamáéknál lenni!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr97558222

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Zsibrák 2008.07.27. 20:59:58

    Szia Annmary, nagyon jó dolgokat írsz!
    Az én egyévesem is imádja a buborékfújást, ámulva figyeli a csillogó bubikat. Néha megpróbálkozik ő is, még ritkábban sikerül is kipréselnie egy-két gyenge gömböcskét. Ilyenkor egyebet is szoktunk fújni, ha épp itthon vagyunk: égő gyertyát, vattagolyócskákat, ceruzákat. Ha meg kint vagyunk, akkor hosszú fűszálat, falevelet, stb
    Ami még bejöhet nálatok az a lufi, nálunk legalábbis sztár. Sokféleképpen lehet vele játszani, a nagyobbad meg arcot vagy egyebet is pingálhat rá :)
    Üdv,
    Bea

    annmary 2008.07.28. 06:05:56

    Szia Bea!
    Köszi, hogy írtad a lufit! El is feledkeztem róla, pedig nálunk is nagy öröm ezzel játszani. Főleg, ha hélium gázzal feltöltöttet veszünk. A lufi nekem is mindig csoda volt mikor gyerek voltam, ráadásul csak ritkán kaptam, mondván úgyis kidurran, minek érte pénzt kiadni. Ezért elhatároztam, hogy az én fiaim mindig kapnak lufit, ha vásárba, vagy gyereknapi műsorra megyünk (évi két-három alkalom). Most is így volt ez az idei gyereknapon. Viszont felháborított, hogy aranyáron adták a lufikat. A társaság két részre osztódott, voltak a boldogan, lufival a kezükben sétáló kisgyerekek, és a sírós, hisztizős, anyukával - nagymamával veszekedős, lufi után ácsingózó kisgyerekek. A szívem szakadt meg az utóbbi társaságon, de a szülőket is megértettem.

    Kukac.Konrád · http://www.kukackonrad.eu 2008.09.07. 08:06:45

    Sziasztok, tudjátok, hogy a lufi nem csak szórakoztató, de nagyon hasznos is? :)
    A felújása komolyan edzi az arcizmokat., ami nem csak széppé tesz, de logopédia hatása is kiváló.
    Nagyobbik lányom beszédfejlődése súlyosan elmaradt, a letapadt nyelvféke miatt. 5 évesen még én sem értettem hogy mit mond, ha nagyon belelendült.. A logopédustól mindennapi házifeladatként kaptuk, hogy fújjon fel egy lufit (igaz előszőr mi fújtuk fel hogy megtörjön). Az is mókás játék, ha a felfújt lufit elengedjük, vajon hol áll meg?


    süti beállítások módosítása