Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?

    2008.10.29. 16:19 - annmary

    Címkék: gyerekek könyvek ajándékok

    Imádom a könyveket, és szerintem nagyon jó választék van gyerek könyvek között. Én nem szeretek vásárolni, és nem is nagyon lehet a két lurkó mellett. De mióta felfedeztem, hogy a Librinél online is lehet rendelni, ráadásul 3 könyvet már ingyen szállítanak ki, havonta érkezik hozzánk egy csomag, amiben mindig vannak gyerek könyvek is. Ráadásul ajándéknak is szuper. Ha nem tudom kitalálni, hogy mi legyen az ajándék, irány a Libri honlapra, és máris megvan. Lássuk csak, hogy miből lehet választani:

     

    A Tesz-vesz könyvek egyszerűen lenyűgözik a gyerekeket. Órákig nézegetik a könyveket magukban is, de kitűnő alkalom, hogy az anyuval, vagy apuval együtt olvasgassák, beszélgessenek a képekről.  A Tesz-vesz Város Karácsonyát még nem ismerjük, de nem lennék meglepve, ha a Mikulás csoki helyett ezt a könyvet hagyná az ablakban.

     

     

     

     

    Vannak mesék, melyek egyszerűen odaragasztják a gyereket a képernyő elé. Nagyon büszke voltam másfél éves fiamra, akit teljesen hidegen hagyott a nagy fekete doboz. Végre egy gyerek, aki nem tévé függő! Ez addig tartott, amíg meg nem látta a Kisvakondot. Teljesen lenyűgözte. Nagy öröm számomra, hogy könyvben is létezik, és szerencsére az is ugyanolyan kedvenc.

     

    Mihail Pljackovszkij : A sün, akit meg lehetett simogatni

    Ebben a könyvben nagyon kedves, tanulságos történetek vannak. Az állatoknak nagyon jó neveket talált az író. Keve kedvence Bogárka, aki olyan kicsi, hogy még nevet is elfelejtettek neki adni.

     

     

     

    Marék Veronika : Boribon autózik

    A Boribon könyvekről az jutott az eszembe, amikor egyik este arra lettünk figyelmesek, hogy a három és fél éves Keve másfél éves öccsével hasalnak a kanapén, és a nagyobbik az egyik Boribon könyvet "olvassa" a kicsinek. Keve szinte kívülről fújta a mesét, Huba pedig a világ legtermészetesebb dolgának érezte, hogy 2 évvel idősebb tesója mesét olvas neki. Nagyon megható látvány volt.

    Még rengeteg könyvet tudnék ajánlani, de azokat majd később.

    Szép napot kívánok nektek és a persze a kicsiknek is!

     

     

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr18738819

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Ovisvilág · http://www.ovisvilag.blog.hu 2008.10.31. 17:09:11

    Szia annmary!

    Nagyon jó és hasznos a könyvajánlód.
    Én is írtam a gyerekkönyvekről, ha érdekel itt a link:
    ovisvilag.blog.hu/2008/09/17/leporelloktol_a_mesekonyvekig

    annmary 2008.11.01. 06:57:34

    Köszönöm!
    Elolvastam a blog bejegyzésedet a könyvekről. Örülök, hogy egy szakember is hasonlóan gondolkodik, mint én.
    További kellemes napot!

    Zsolti · http://fa-ajandek.hu 2008.11.13. 21:33:16

    Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :)
    7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon, aztán továbbgurítani a labdát 5 embernek. Részletek az oldalunkon: fa-ajandek.hu/fa-blog/az-en-7-titkom/az-en-7-titkom/


    süti beállítások módosítása