Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Ajándék vásárlás gyerekekkel!

    2008.11.26. 15:03 - annmary

    Címkék: vásárlás ajándék

    Azt hiszem, hogy most már mindenkit útólért a karácsonyi ajándékvásárlási láz. Én elhatároztam, hogy az idén mindent időben szerzek be, de még mindig nem vettem semmit. Gyanítom, hogy megint mindent az utolsó pillanatban szerzek be. Először is két kisgyerekkel vásárolni az nem is olyan egyszerű. Engem például megvisel, ha ezerszer kell ki- és bepakolnom a nagykabátos gyerekeimet az autóba, akik ráadásul kabát nélkül is 14-18 kg-t nyomnak. Azután ott van még az éhes-vagyok-pisilnem-kell-unatkozom-menjünk-már nóta, amit néha felvált egy eszeveszett jókedv, és tombolási vágy. Ez utóbbi a minap egy bútorboltban tört ki a fiaimon, és én csak néztem tehetetlenül, hogyan szaladgálnak a bútorok között, mindent megmászva, mindent megfogdosva. Tehetetlenül, mert amíg az egyiket megfékeztem a másik már hetedhét határon túl szaladgált. De haragudni sem tudok rájuk, hiszen ezt az időt a játszótéren is tölthettük volna, és akkor lehetett volna szaladgálni.

    Szóval ha nem tudjuk a gyerekeket rábízni a nagymamákra, vagy valakire, akiben megbízunk, akkor a karácsonyi nagy bevásárlás, ajándékvásárlás nem is olyan egyszerű feladat. Én az idén a netet is segítségül hívom. Nagyon sok mindent beszerezhetek ezen keresztül. Könyveket, játékokat vásárolhatok, vagy egyszerűen csak ötleteket gyűjtök.

    Kellemes böngészést és vásárlást kívánok mindenkinek!

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr36789656

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.


    süti beállítások módosítása