Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Ajándékok csecsemőknek

    2008.11.29. 23:30 - annmary

    Címkék: ajándék csecsemőknek

    Szétnéztem a neten, hogy milyen játékokat lehet vásárolni csecsemőknek. Találtam egy szuper babajáték webáruházat. Igazából azért tetszett meg annyira, mert nagyon jól vannak kategorizálva a játékok. Kor és ár szerint is tudsz keresni, ami nagyon megkönnyíti a válogatást. Nem csak akkor érdemes ide bekukkintani, ha itt akarsz vásárolni, hanem ötletszerzésnek is kiváló. Ja, egyébként a Tulli játékboltról beszélek. Lássuk csak, hogy miket találtam csecsemőknek!

     

    Elképesztő választék van a különböző csörgőkből, rágókákból. Biztos nagyon népszerűek a babakocsira, kiságyra szerelhető játékok. A csecsemők nagyon szeretik az élénk színeket, formákat. A mosolygós figurák különösen kedveltek. Az én négyéves fiam a mai napig egy mosolygós napocskával alszik. Ezeken kívül tudom még ajánlani a zenélő játékokat is. Ez a teknős játék nekünk is megvan, és nagyon szerették a fiúk. A nagyteknős kellemes dallamot játszik, miközben mászik és húzza maga után a kisteknőst.

     

     

     

     

     

    A különböző játszószőnyegek is nagyon jól néznek ki, bár ezeket én nagyon drágának tartom. Nem értem, hogy miért kerül tizenezer forintba egy darab színes textília. Aki kreatív, és van egy kis kézügyessége, az otthon magának is el tud egy ilyet készíteni. Bár lehet, hogy nem fog úgy kinézni, mint ez itt a képen, de a célnak az is meg fog felelni.

     

     

     

     

     

     

     

    A plüss állatokkal szerintem vigyázzunk! Ha ajándékba szeretnénk venni, akkor mindenképp érdeklődjünk a szülőknél, hogy a gyerek szereti-e ezeket a játékokat. Ez ugyanis egyáltalán nem törvényszerű. Sokszor a felnőtteknek tetszik meg egy-egy plüss figura, és úgy gondolják, hogy ez a gyereknek is biztos tetszik. De én nagyon sokszor tapasztaltam már, hogy a gyerekeknek egészen másfajta ízlésviláguk van, mint nekünk.

    Ha nem pont ilyen jellegű ajándékra gondoltál, akkor szívesen ajánlom még a meska.hu oldalt. Itt egyedi készítésű holmikat találsz. Én nagyon szeretem a kézzel készített ajándékokat, de nincs túl sok türelmem, hogy saját kezűleg készítsem el őket, ezért szoktam itt is körülnézni.

    Kellemes nézelődést és vásárlást kívánok mindenkinek!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr13795499

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.


    süti beállítások módosítása