Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Autózás!

    2008.06.26. 17:24 - annmary

    A szüleim 330 km-re laknak tőlünk. Ez azt jelenti, hogy csak 2-3 havonta tudunk elutazni hozzájuk, de akkor egy nagyon hosszú utat kell kibírniuk a fiúknak (és nekünk)!

    Amíg picik voltak, addig átaludták az utat a bébihordozóban, később viszont egyre nehezebben viselték, hogy ilyen hosszú ideig be vannak kötve (pedig az én fiaim nem éppen a legmozgékonyabb gyerekek). Ez a probléma csökkent egy picit, amikor már menetiránnyal szemben ülhettek. Ma már úgy indulunk el, hogy nekem kész tervem van az útra.

    Először is összekészítek mindenféle játékokat egy táskába, egy másikba pedig ételt, vizet, törlőkendőt, és úgy helyezem el, hogy könnyen elérjem őket az autóban. Azután bepaszírozom magam a két gyerekülés közé - még szerencse, hogy kistermetű vagyok - és jöhet, aminek jönnie kell!

    Amikor kezdődik a nyűgösködés, akkor előkerül a táskából egy-egy kisautó, majd a kézibábok. Nagyon szeretik a bábozást, ezzel nagyon sokáig le tudom kötni őket. Közben mondókázunk, énekelünk. Újdonság, hogy már Keve is énekel velem, a pici pedig nagyon élvezi ezt.

    Az út során beiktatunk egy hosszabb pihenőt, amikor lehet pisilni, szaladgálni, stb. De a pihenő alatt sosem eszünk, ezt akkorra időzítem, amikor már újra úton vagyunk (ezzel is telik az utazóidő). Legutóbb krumplistésztát vittem egy edényben, egy kanállal Kevének, egy kanállal Hubának. Bár kitekeredett a kezem, de megérte : 20 perc nyűgösködés nélkül. Utána egy kis pihi, majd jöhettek újra a dalok, mondókák, bábjátékok. És a 4 órás út zökkenő mentes volt!!!!!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr33540871

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    barbi 2008.08.23. 12:41:33

    Sziasztok ! Nagyon tetszik amúgy a blog... én is izgulok kicsit, 7 hónapos babánkkal 2 hét múlva megyünk haza Németországból autóval, ami 10 óra. (előtte repültünk) Azon gondolkodom, hogyan köthetném le. Persze ekkora útnál szóba jön az, hogy du-án 2-3 körül indulunk, amibe 1 du-i alvás van.. aztán pihi, néha megállás, aztán elvileg este fél 8-tól megint jön az esti aluci. De addig is meg kell próbálni lekötni. A bábozás jó ötlet, még nem próbáltuk :) énekelni, bohóckodni szoktam vele, amikor autózunk, de most kicsit nehezebb lesz. Most hogy elkezdett mászni, nehezen bírja az ülést, a beszíjazást. Ha van egyéb ötlet szívesen veszem, illetve majd leírom a mi élményünket is.

    annmary 2008.09.02. 12:38:17

    Szia Barbi!

    Ha megérkeztetek Magyarországra meséld el nekünk, hogy milyen volt az utatok! Kíváncsi vagyok, hogy bírta a babátok. Neki ilyenkor az a legrosszabb, hogy be van kötve, és nem mozoghat, mászhat szabadon. Őt még nem köti le az utazás maga, nem élvezi az elsuhanó autókat, buszokat. De ha felkészülsz az útra, akkor biztos nem lesz semmi baj!

    barbi 2008.10.05. 22:35:31

    sziasztok, hát jól eltűntem... szóval augusztus utolsó napján sikerült bokaszalag szakadást szenvednem, úgyhogy azt hittem, haza sem jutunk. No nem volt olyan tragikus, de egy hétig gipszben, nehéz volt. Apának kellett ellátnia a babát és engem, meglehetősen lemerült szegény... merthogy nem szokta. Azóta rögzítőm van, és megy tovább az élet :) A hazaút: készültem egy zacskónyi játékkal, vettem 1-2 újdonságot is, hátha leköti a kismanót. Természetesen tettem be enni és innivalót (bár akkoriban még nem igazán kortyolta a vizet.) Délben indultunk (amúgy 8 órás az út) és az első másfél órácskát átaludta. Majd nézegetett, sorba vettük a játékokat, ideig-óráig elvolt, de leginkább a kulcscsomó, és a papírtépés jött be. 3 órakor már nyűglődött, és ki akart szállni, így 1 órácskára megálltunk. Majd fél órát nyüszizett a kocsiban, de utána még aludt kb. hnegyed órát, és már csak 6 óráig kellett vhogy lekötnöm. Énekeltem, bohóckodtam, de 6-kor újra 1 óra pihi jött. Eddig azért jól megúsztuk. A neheze ezután jött, mert bár többet ült, mint mozgott, de fáradt volt. Nem tetszett neki a sötét, mintha félt volna, és persze az, hogy nem a megszokott módon aludhat. Így kb. fél 8-tól fél9-ig nyűglődés volt, főleg az utolsó fél órában sivalkodott. Szerencsére fél9-kor bealudt és mintha megérezte volna, fél 10 után ébredt, mikor megérkeztünk Móvárra. Szóval túléltük, de sajnáltam szegényt. A hazaút repcsivel volt, ami rövidebb persze, de ott is nyűgös volt, mert épp kezdődött a vírusos betegsége (az első betegségünk, amióta megszületett !) és ki is tört rajta egy nap múlva. De ezt is túlvészeltük :) nem könnyű gyerekkel utazni, de muszáj megoldanunk valahogy. Remélem idővel megszokja. üdv


    süti beállítások módosítása