Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Mi legyen a karácsonyi ajándék?

    2008.10.26. 16:01 - annmary

    Címkék: babaház karácsonyi ajándékok ajándékok kicsiknek játékok kicsiknek favonat fa autópálya

    Ha kisgyereknek készülsz ajándékot vásárolni, bemutatok pár tuti tippet, aminek biztosan örülnek a kis lurkók is, és a szülőknek sem okozol kellemetlenséget.

    Egy-másfél éves kórtól már nyugodtan ajándékozhatsz fa vonat- és autópálya készletet. Nagyon egyszerű játék, de nagyon praktikus. Szinte tönkretehetetlen.

    Bár kifejezetten fiús játéknak számít, én még nem láttam olyan kislányt, aki ne játszott volna vele szívesen. Mivel nem elemes játék, nem kell attól tartanunk, hogy a játékosláda mélyére kerül, ha lemerülnek az elemek. (A környezetkímélésről nem is beszélve!) De elemes mozdonyt is lehet vásárolni hozzá, ha nagyobb lesz a gyerek.

    Számtalan módon variálható, bővíthető. Bemutatok néhány képet, hogy milyen jópofa dolgokat lehet hozzá vásárolni.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Persze kislánynak is találsz ilyen szuper variálható, bővíthető játékot. Ez pedig nem más, mint a babaház. Bár nekem fiaim vannak, de szerintem még ők is szívesen játszanának vele. Nézd csak milyen jópofák?

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr85732755

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.


    süti beállítások módosítása