Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Aqua Doodle

    2008.06.06. 22:06 - annmary

    Címkék: gyerek baba játékok

    Aqua Doodle? Hogy mi is ez?

    Ez egy szuper játék piciknek. Biztos ismeritek azt a rajztáblát, amire egy fémvégű tollal lehet rajzolni, majd a végén egy egyszerű mordulattal letörölhető a rajz. Ez ugyanaz, csak a rajztábla szövetből van, és egy vizes tollal lehet írkálni rá, amikor pedig megszárad, eltünik a rajz. Nagyon jópofa! Elég nagy ez a szövettábla, így a 15 hónapos fiam ráül, vagy ráhasal, és úgy rajzolgat. Ráadásul az sem baj, ha végül már a szőnyegen, vagy a padlón próbálja ki a tollat, és a szájába is nyugodtan beveheti! A nagyobbik fiam is imádja. A gond csak az, hogy ketten vannak, és csak egy toll tartozik hozzá. Most inkább nem részletezem, hogy mi szokott ebből kisülni!

    Egy másik játék, ami érdekes lehet már egészen pici kortól, az a búgócsiga. Engem sosem kötött le igazán, így eszembe sem jutott, hogy vegyek a fiaimnak. Viszont kaptunk egyet, és meglepően tapasztaltam, hogy elbűvölte mindkét fiamat. Órákig tudták figyelni, ahogy pörög. A kicsi éppen akkor tanult meg ülni, de pillanatok alatt azt is elsajátította, hogyan kell pörgetni, és innentől kezdve nem volt megállás. Ha szükségem volt egy kis pihire, vagy mosogatni kellett, csak a kezébe nyomtam a búgócsigát és egy fél óráig szabadon tudtam tenni a dolgom. (Meg is keresem valahol a játékok között!)

    Egy örök klasszikus : a labda! Megunhatatlan! Bármilyen formában, méretben, bármilyen anyagból. Labdázz egy kicsit a gyerekeiddel és igazi göndör gyerekkacaj lesz a jutalmad!

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr17507511

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    Nincsenek hozzászólások.


    süti beállítások módosítása