Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Játékok csecsemőknek!

    2008.06.05. 16:28 - annmary

    Címkék: baba játékok babablog babajátékok

    Amikor pici a gyermek, akkor még többnyire mi választjuk ki a játékokat, ki-ki ízlése, pénztárcája szerint. A választék kimeríthetetlen. Én sokszor a bőség zavarában szenvedtem. Ráadásul nem tudtam, hogy melyiket érdemes megvennem, melyik fogja érdekelni akár egy hétnél is hosszabb ideig. Márpedig az árakat figyelembevéve, ez nem is olyan elhanyagolható szempont volt.

    Íme pár ötlet:

    Nagyon tetszik nekem a kiságyra szerelhető zenélős forgó. Amikor a baba már nem csak eszik és alszik egész nap, de még nem tud mászni, akkor bizony jól jön ez a játék. A fiam nagyon szerette. Egyedül az a hártánya, hogy szerintem nagyon drága, és csak pár hónapig tudtuk használni. Ha már eléri a pici a kezével, akkor érdemes leszerelni, és elrakni a második babának. Mi elkéstünk vele, így másodszülött fiamnak nem volt része ebben az élvezetben. Bár hozzá kell tennem, hogy körülötte folyton forgott és csivitelt egy "kétésféléves", úgyhogy ő lehet, hogy nem is igényelte volna ezt az ingert.

    A babakocsira akasztható csörgők is nagyon praktikusak. Szerencsére olcsóbbak, mint az elöző, és egy kis ügyességgel a kiságyra is felszerelhetőek. Sőt, mi még az autós utaknál is bevetettük. Bár ma már profi játékokat lehet kapni autóra, bébihordozóra, babakocsira, kiságyra, de nem mindenki engedheti meg magának, hogy mindenhova vesz egy garnitúrát.

    Játszószőnyegek! Imádtam öket nézegetni! De nem tudtam megvenni. Illetve, ez így nem is igaz, hiszen meg tudtam volna venni, ha nagyon akarom, de úgy éreztem, hogy ezért már végképp nem adok ki annyi pénzt, hiszen csak pár hétig fogja érdekelni a babát. Így aztán egy gyerekmintás huzatba bújtatott takarót  terítettem le a szőnyegre. Elneveztem hempergőnek, és azon játszadoztak a fiaim, amíg nem kezdtek el mászni.

    Természetesen nagyon sok csörgő, rágóka és plüss figura felhalmozódott a hetek, hónapok alatt, amelyek most egy nagy dobozban várják sorsukat.


     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr90505330

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    barbi 2008.08.23. 12:55:46

    Szevasztok ! Mikor terhes voltam, nem gondoltam volna, hogy később az lesz a legnagyobb problémám, mivel foglaljam le a gyerkőcömet. Tény, hogy sok minden érdekli, mindent jétéknak tekint, és ez könnyű is nehéz is. Olyan "szórakozást" kitalálni, ami neki, de nekem is jó és öröm. Egész nap én vagyok vele, mivel külföldön élünk, segítségem sincs. De a jó ötletekre vevő vagyok. Igaz jövő hónaptól tervezem a baba-tornát, úszást, és egy baba-mama csoportot. Lévén fiú gyerek, kell neki az aktivitás. Itthon próbálom őt bevonni a mindennapi teendőkbe. Az egész lakást birtokolhatja. Mivel béreljük a lakást, és jóformán alig van bútorunk, nem kell félteni semmitől, max a konyhától. Minden lehetséges tárgyat a kezébe adok, megmutatom, még az aprókat is, hagyom hogy szokja. Ha be akarja kapni, akkor rászólok. Mondókázni szoktunk, táncolni zenére. Mostanában kezdi élvezni a labdázást, autógurítást, tárgyak ütögetését. Ettől függetlenül néha nehéznek érzem, hogy mivel töltsük ki az időt. Ahogy próbálgatunk majd dolgokat, jelzem, mennyire szereti vagy sem :)

    d · http://babajatekok.blog.hu/2008/06/05/jatekok_csecsemoknek 2008.09.08. 12:53:21

    szerintem nem kellene rászólni, ha be akar venni a szájába valamit. ebben a korban a babáknak az ízlelés egy nagyon fontos (ha nem a legfontosabb) érzékelés. persze ami veszélyes azt ne rágcsálja meg, de amúgy meg kell tapasztalnia, hogy a kiasutó és a rongy nem anya cicje...


    süti beállítások módosítása