Kedves Anyukák!

Volt már olyan érzésetek, hogy beléptetek egy játékboltba, ahol a polcok telis-tele vannak áruval, és ti mégsem tudtok választani? Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy segítsünk egymásnak. Milyen játékokat, könyveket érdemes megvennünk a babáknak, milyen programokkal lehet őket tartalmasan lefoglalni!

Otthoni munka

Ha igazi csapatmunkára vágysz!
  • 1. Regisztrálj a Bázison!
  • 2. Foglald le a helyedet a következő online tájékoztatóra!
  • 3. Használd a Bázis modern üzletépítő eszközeit!
  • 30 napos ingyenes előregisztráció!

    Nézz szét a könyvesboltban!

    Friss topikok

    • ovisvilág: Kedves annmary! Békés,Boldog Ünnepeket Kívánok Neked és családodnak! Jusztina (2008.12.22. 16:11) Diavetítés Karácsonykor is
    • ovisvilág: Szia annmary! Megszületett az én 7 titkom is, megtalálod itt: ovisvilag.blog.hu/2008/11/25/az_en_... (2008.11.25. 13:24) Az én 7 titkom!
    • Zsolti: Játékba hívtak engem, hát játékba hívlak téged is :) 7 titkot kell elárulnod magadról az oldaladon... (2008.11.13. 21:33) Mi kerüljön a kicsik könyvespolcára?
    • Gyetvai Zsuzska: Én is írtam a karácsonyi ajándékozásról, kíváncsi avgyok a véleményedre: fa-ajandek.hu/hasznos-ira... (2008.11.09. 21:06) Karácsonyi ajándékozás

    Stati

    Irány az ovi!

    2008.09.30. 14:13 - annmary

    Címkék: gyerekek ovi könyvek

    Ez lehet, hogy nem pont témába illő bejegyzés lesz!

    Szóval újra elkezdődött az ovi. Nyáron nem ment Keve oviba, mivel a kicsivel itthon voltam. Előtte összesen két hónapot járt, vagyis most kezdte az igazi kiscsoportot. Aggódtam, hogy mi lesz veleünk (ez az anyukák legrosszabb reakciója). Attól féltem, hogy majd nem akar oviba járni, mert olyan jól összenőttek a fiúk a nyár során, szinte mindent együtt csináltak! Igazából még mindig nehéz úgy elengednem őt az oviba, hogy én valójában otthon vagyok még. Nagyon kettős érzésem van ezzel kapcsolatban.

    Szóval Keve minden nehézség nélkül vette az akadályt, és furcsa mód Huba is élvezte a hirtelen jött otthoni nyugalmat. Élvezte, hogy többet tudok vele foglalkozni. És én azóta is próbálom ezt kihasználni. Keve nagyon sok újat tanul az oviban. elképedek sokszor, hogy milyen okosakat mond, és hogy milyen tájékozott egyes dolgokban. Hubával pedig én próbálok minél többet foglalkozni, hogy legalább olyan érdeklődő kisfiú váljék belőle, mint Kevéből.

    Egyre jobban érdeklődik a könyvek iránt, bár még mindig nem hajlandó végighallgatni a meséket. Egyetlen egy könyv van, amit viszont ezerszer is elolvastat velünk, ez pedig az Annipanni és Boribon történetek egyikke. Volt már szó erről a könyvről. Először nem tetszett nekem, hogy olyan rövidke a mese, de úgy látszik Hubának ez jön be. A többi könyvet is imádja nézegetni, és bár a meséket, történeteket nem hajlandó végighallgatni, nagyon jól elszórakozunk azzal, hogy a képekről mesélek neki. Megkérdezem például, hogy hol van a maci, vagy a lovacska a képen. Nagyon szereti megmutatni nekem, és végre az első szavacskákat is kiejtette: vaú, viaú (miáú), ihaha (nyihaha), mú, néni. Nagyon kellemesen, békésen telnek a délelőttök, ha pedig Keve délután hazajön az oviból, a két fiú egyszerűen felforgatja a házat. De ezt a nyüzsgést is imádom!

    Kellemes napot mindenkinek!

     

    A bejegyzés trackback címe:

    https://babajatekok.blog.hu/api/trackback/id/tr88688961

    Kommentek:

    A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

    ovisvilág 2008.10.01. 22:24:18

    Szia annamary!
    Nagyon jó a blogod, tetszik a Játszunk együtt a babákkal! cím is.
    Olyan fontos ebben a korban a játék.
    Ha van kedved nézz be hozzám is.:)

    Üdv
    Jusztina

    annmary 2008.10.02. 13:09:50

    Szia Jusztina!
    A blogodat még eddig nem ismertem, de a Hogyan legyünk büszke szülök című sorozat ismerős. Úgy rémlett, hogy már feliratkoztam erre a hírlevél sorozatra, de most inkább megtettem még egyszer.

    Üdv.
    Annmary


    süti beállítások módosítása